.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نقدی به نشست خبری گزینشی مدیر بانک تجارت مازندران و یک هدیه عجیب ؛
ربط « کارد و ساطور» با «هفته بانکداری اسلامی» ؟! + یک توصیه به استاندار
شمال نیوز : در دولتی که لقب خود را «دولت مردمی» گذاشته و رییس‌جمهور و وزیر اقتصادش، تلاش دارند بیشترین تماس را با مردم و شهروندان عادی داشته باشند و صدای مردم -حتی منتقدان- را بدون فاصله بشنوند که ....
ربط « کارد و ساطور» با «هفته بانکداری اسلامی» ؟!  + یک توصیه به استاندار

شمال نیوز : برخی مدیران از رسانه‌های منتقد می‌ترسند به همین دلیل اگر در سال یک نشست خبری هم برگزار می‌کنند همان را نیز بسیار محدود و مهندسی‌شده می‌گیرند مبادا طرحی که برای سفیدنمایی تهیه کردند، مخدوش شود و ناگفته پیداست که برگزاری چنین نشستی تفاوتی با برگزارنکردن ندارد چون مصداق یک‌طرفه به قاضی رفتن است و هرکس که یک‌طرفه به قاضی برود قطعاً راضی برمی‌گردد.    

 

 مدیر شعب بانک تجارت استان مازندران که در سال تنها یک بار مقابل اصحاب رسانه می‌نشیند و گزارش می‌دهد، از این دست مدیران است.

 

در دولتی که لقب خود را «دولت مردمی» گذاشته و رییس‌جمهور و وزیر اقتصادش، تلاش دارند بیشترین تماس را با مردم و شهروندان عادی داشته باشند و صدای مردم -حتی منتقدان- را بدون فاصله بشنوند که نشست خبری اخیر آیت‌الله رییسی یکی از نمونه‌های عینی آن بود.

 

توصیه ما به مدیریت ارشد استان این است که با توجه مشکلاتی که مردم و صنعتگران در خصوص تسهیلات عادی و وام سرمایه‌درگردش دارند و بانک تجارت هم یکی از مجموعه هایی است که نارضایتی در این بخش بالا است ، لازم است بر عملکرد مدیران این بانک نظارت بیشتری شود و تدابیری اتخاذ گردد که رسانه‌های منتقد نیز اجازه یابند تا در نشست خبری‌شان حاضر باشند همان‌گونه که در نشست خبری اخیر «سید محمودحسینی‌پور» در صدا و سیمای مرکز مازندران، چنین شد و تعداد رسانه‌های منتقد بیش از رسانه‌های همسو بود . 

 

نکته بعدی درخصوص هدیه بانک تجارت به خبرنگاران حاضر در نشست است که «کارد و ساطور» بود. چه اندازه مدیران استانی یک بانک باید از محاسبه شرایط دور  و چه اندازه از خلاقیت تهی باشند که در «هفته بانکداری اسلامی» به همان چند خبرنگار گزینشی دعوت شده هم چنین هدیه‌ای بدهند ؟

     

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید 18 شهريور 1402
خیلی عجیب بود . 4 تا خبرنگار رو دعوت کرد تا براش گل و بلبل بنویسن ؟ این نشد رسم گزارش دادن به مردم
کارمند 18 شهريور 1402
ساعت 9 و 50 دقیقه همان روز که علی‌اصغرعلمدارپور در طبقه 8 ساختمان بانک تجارت در خیابان جام‌جم ساری مشغول آماده کردن خود برای نمایشی در قالب نشست خبری بود، پیرمردی 60 تا 70 ساله در مقابل یکی از باجه‌های شعبه هم‌کف همین ساختمان از عمق جان فریاد می‌زد و بر ظلمی که به وی شده، شکایت می‌کرد که یکی از عوامل بانک تجارت دست وی را گرفت و به‌زور پیرمرد از مقابل دیدگان دیگر مشتریان دور کرد تا کسی متوجه نشود مشکل پیرمرد چیست و اگر آقای «علمدارپور» این ادعا را دروغ می‌داند، می‌تواند از کارکنان شعبه بانک تجارت و نگهبان مستقر در طبقه همکف سوال یا دوربین‌های شعبه را چک کند.
مازنی 18 شهريور 1402
استاندار در اتاق خنکش نشسته زیر کولر چیکار به این کارا داره . استان رو آب ببره استاندار رو خواب ببره . این اگر مدیر بود که باید بصورت ناشناخته و سر زده به بانک ها سر میزد تا ببینه چه بر سر تولید کننده ها داره میاد . حسینی چور همون بره روسیه بهتره . استاندار جوانان بدون پارتی
خبرنگار پیشکسوت 18 شهريور 1402
حق کاملا با شماست . اگر قرار بر برگزاری نشست خبری باشد باید دعوت از همه خبرنگاران انجام شود و اگر به دلیل محدودیت جا این امکان وجود ندارد حداقل ده یا بیست درصد از خبرنگاران فعال که حدود سی یا چهل نفر می باشند باید حضور داشته باشند تا جلسه خبری تشریفاتی نشود .
خدا رو شکر بانک ها که محل های خوبی برای جلسات بزرگ تر دارند و می توانند بیشتر دعوت کنند تا اینگونه گزینشی و محدد نباشد .
البته در یک صورت می توانند محدود دعوت کنند . زمانی که فقط قصد تجلیل از خبرنگاران داشته باشند و این اختیار را دارند که از خبرنگارانی که با آن ها در انتشار اخبار همکاری دارند را دعوت کنند ولی نباید نام این نشست را خبری گذاشته و پرسش و پاسخ به راه بیاندازند .
درباره هدیه این نشست هم حرفی ندارم !!!!!!!!!!!!
محمد 18 شهريور 1402
کلید کردی شمال نیوز روی بانک تجارت ؟ بانک های دیگه هم همینه . بانک صادرات که اصلا خبری از نشست خبری نیست . فقط یک ساختمان آسمانخراش ساختند و عملکرد خاصی هم ندارند .
شاه داماد 18 شهريور 1402
درباره تعلل در پرداخت وام ازدواج هم بنویسید لطفا
مختاری 18 شهريور 1402
استاندار فقط گفتار درمانی میکنه و بس

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.152 seconds.